سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

دست اندرکاران امر، که در زمان ساخت واحد های مسکن مهر کوچکترین انتقاد را به مثابه نشر اکاذیب و توهین و افترا بر می شمردند اکنون باید به ضعف مدیریت در نظارت بر ساخت و همچنین برخی تخلفات فاحش در نحوه واگذاری به پیمانکاران بی کفایت و غیر متخصص پاسخ دهند.

 
مسکن ۹۹‌ساله مهر ۱ سال هم دوام نیاورد!

معماری نیوز :پس از وقوع زلزله «آبدانان» طی روزهای اخیر؛  خبری در رسانه ‌ها انتشار یافت که حکایت از فروریختن و تخریب برخی واحدهای مسکن مهر داشت.واحدهای مسکونی که حدود یکسال پیش به ساکنین آنها تحویل داده شده بود.

البته این خبر از سوی مسئولان  تکذیب و اعلام شد که فقط برخی واحد ها «ترک» برداشته است. ترک های سازه ای تیرها و ستون ها در مسکن مهر آبدانان بر اثر زلزله6.2 ریشتری و در مدت9ثانیه لرزش ایجاد شده است.

 از سال 88  بارها هشدارهایی نسبت به عواقبت و مصائب پیش روی مسکن مهر داده  و  همواره نیز با بی توجهی مدیران وقت مواجه شده است.

دست اندرکاران امر، که در زمان ساخت واحد های مسکن مهر کوچکترین انتقاد را به مثابه نشر اکاذیب و توهین و افترا بر می شمردند اکنون باید به ضعف مدیریت در نظارت بر ساخت و همچنین  برخی تخلفات فاحش در نحوه واگذاری به پیمانکاران بی کفایت و غیر متخصص پاسخ دهند.

وضعیت فعلی مسکن مهر به خوبی نمایانگر، کمبود تخصص لازم برخی مجریان و حیف و میل ثروت ملی و بی اهمیت شمردن جان ساکنین آنهاست.
 
در این میان احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر در مصاحبه با شهروندان  ترک برداشتن 100 واحد از 470 واحد «مسکن مهر آبدانان» را تأیید کرد.

مجری ویژه و قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با بیان اینکه در زلزله اهر و ورزقان نیز این ترک‌خوردگی‌ها در مسکن مهر این منطقه  وجود داشت و در زلزله این امر طبیعی است٬ گفت: نظام مهندسی بر روند ساخت‌و ساز مسکن مهر در هر استان نظارت دارد و اگر مشکلی به وجو آید باید پاسخگو باشد.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید