سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها در منطقه آزاد قشمشهریار مشیری، رییس سازمان نظام مهندسی استان هرمزگان طی اقدامی بی نظیر تعطیلی شنبه ها به جای پنجشنبه ها را در منطقه آزاد قشم به طور رسمی اعلام کرده است.

مشيري با صدور بخشنامه اي 2 روز تعطيلي منطقه آزاد قشم را از روزهاي پنجشنبه و جمعه با هدف توسعه و تسريع فعاليت هاي اقتصادي مرتبط با خارج از كشور، از مهر ماه جاري به روزهاي جمعه و شنبه تغيير داد.

وی که به دستور هیات دولت به عنوان مدیر عامل منطقه آزاد قشم انتخاب شده است با اعلام این مطلب گفت: تعطيلي شنبه ها به جاي پنجشنبه ها در منطقه آزاد قشم در راستاي ايجاد زيرساخت ها و افزايش شرايط تعاملات و تبادلات اقتصادي فعالان اقتصادي اين منطقه با كشورهاي خارجي انجام شده است.

وی گفت: مناطق آزاد دنيا و كشورهاي اروپايي و حاشيه خليج فارس روزهاي شنبه و يكشنبه و در كشور ما پنجشنبه و جمعه تعطيل است كه در حقيقت 4 روز از هفت روز هفته امكان تعاملات و تبادلات اقتصادي بين ما و جهان خارج قطع مي شود.

رئيس هيئت مديره و مديرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تعطيلي شنبه به جاي پنجشنبه را اولين گام در اجراي برنامه هاي توسعه اي قشم دانست و گفت: در دولت تدبير و اميد بيش از ۵۰ ميليارد دلار در منطقه آزاد قشم سرمايه گذاري خواهد شد كه در آينده با ايجاد شعبات بانك ها و شركت هاي بيمه خارجي، بطور حتم شاهد ارتقاي تعاملات و تبادلات اقتصادي در اين منطقه با جهان خارج خواهيم بود.

وي سهم فعلي بنادر در منطقه آزاد قشم در ارتباط با مبادلات تجاري را بسيار ناچيز دانست و اظهار اميدواري كرد كه در دولت يازدهم، بنادر تجاري كشور از جمله بنادر منطقه آزاد قشم نقشي تاثيرگذار در مبادلات اقتصادي ايفا كنند.

وی در ادامه بیان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم بر اساس سياست هاي دولت تدبير و اميد، در پي ارتقاي سطح ارتباطات با مناطق آزاد و فعالان اقتصادي داخلي و خارجي است كه با اعلام تعطيلي شنبه به جاي پنجشنبه در اين منطقه، شمار روزهاي ارتباط كاري با جهان خارج از ۳ به ۴ روز افزايش مي يابد

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید