سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

93/04/18 - 14:28

با اعتراف به حمله به منازل مسکونی

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حملات به غزه تا چند روز آینده گسترش می‌یابد

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه با تهدید مجدد فلسطینی‌ها به تکرار  حملات علیه نوار غزه، گفت این رژیم از هوا، دریا و زمین این منطقه را هدف قرار می‌دهد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حملات به غزه تا چند روز آینده گسترش می‌یابد

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه گفت عملیات علیه نوار غزه طی چند روز آینده گسترش می‌یابد.

ارتش اسرائیل بامداد روز سه‌شنبه عملیات تازه‌ای را علیه ساکنان نوار غزه آغاز کرده و ده‌ها بار از دریا و هوا نقاط مختلف این منطقه را هدف قرار داده است. در جریان این حملات، تاکنون دستکم 29 فلسطینی شهید و بیش از 200 نفر نیز زخمی شده‌اند. اغلب قربانیان این حملات، غیرنظامیان و کودکان هستند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» به نقل از یعلون نوشته است: «ما به حملاتمان که هزینه‌ای سنگین به حماس تحمیل می‌کند، ادامه می‌دهیم. ما در حال نابودی تسلیحات، زیرساخت‌های تروریستی، سامانه‌های فرماندهی و کنترل، نهادها، ساختمان‌های دولتی، خانه‌های تروریست‌ها هستیم و داریم تروریست‌هایی را که در سطوح بالای فرماندهی قرار دارند، می‌کشیم.»

اظهارات یعلون در حالی مطرح می‌شود که جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی مستقیما مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند. اغلب شهدای این دور از حملات صهیونیست‌ها غیرنظامیان هستند. دستکم 2 کودک فلسطینی نیز در جریان این حملات کشته شده‌اند.

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: «این فعالیت ادامه یافته و تشدید خواهد شد. از دید ما، این حملات به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود... ما به زدن حماس و دیگر سازمان‌های تروریستی از هوا، دریا و زمین ادامه می‌دهیم تا از امنیت شهروندان اسرائیل مطمئن شویم. حملات علیه حماس در چند روز آینده افزایش می‌یابد.»

گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرده‌اند در صورتی که صهیونیست‌ها به هدف قرار دادن مناطق مسکونی پایان ندهند، برد پاسخ موشکی خود را افزایش می‌دهند. در دو روز گذشته موشک‌های نیروهای مقاومت به شهرهایی در فاصله 100 کیلومتری نوار غزه نیز رسیده است.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید