سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

اعداد به ما می گویند : پنجره های سنتی را تعویض کنیم .

بار سرمایش و گرمایش و جبران اختلاف دمای داخل و بیرون ، در زمستان و تابستان :

دمای آسایش داخل  (زمستان)     ۲۴درجه سانتیگراد

دمای محیط بیرون ( زمستان)        ۴درجه سانتیگراد

اختلاف دما در زمستان               ۲۰درجه کلوین

در صورت وجود پنجره های تک جداره سنتی این اختلاف دما به محیط داخل منتقل شده و منابع تولید گرمایی با صرف انرژی فراوان باید به صورت مداوم این اختلاف دما را جبران نمایند .

دمای آسایش داخل   (تابستان)     ۲۶درجه سانتیگراد

دمای متوسط بیرون (تابستان)       ۳۶درجه سانتیگراد

اخلاف دما در تابستان                  ۱۰درجه کلوین

در صورت وجود پنجره های تک جداره سنتی این اختلاف دما به محیط داخل منتقل شده و منابع تولید سرما با صرف انرژی فراوان باید به صورت مداوم این اختلاف دما را جبران نمایند .

نتیجه : افزایش هزینه های انرژی – کوچک شدن فضای آسایش در خانه که فقط در اطراف منابع تولید گرما یا سرما بدست می آید.

عوارض ناشی از اصوات

شدت صدای ۱۰۰دسی بل درمدت ۱۰دقیقه نیاز به استراحت ۲۰دقیقه در محیط کاملا آرام دارد . صدای مداوم وحتی غوغای غیر آزار دهنده نیز برای انسان مضر است . از دست دادن قدرت شنوایی ازجمله اثرات مستقیم صدا می باشد  و حساسیت گوش رانسبت به انواع صداها کمتر می کند. آلودگی صوتی موجب تحریکات عصبی و سلب آرامش می شود . و در هنگام استراحت ممکن است موجب ایجاد شوک عصبی شود .

تحریک پذیری شدید، گرفتگی عضلانی، ازدست دادن تعادل بدن ، سوء هاضمه ،امراض قلبی و بسیاری از بیماریها از عدم آرامش و استراحت نامناسب و تحریکات عصبی حاصل می شود که می تواند ناشی از آلودگی  صوتی باشد . در شهر های بزرگ ایران متوسط آلودگی صتی ۸۰-۷۵دسی بل و در شهر های کوچک ۵۵دسی بل می باشد . میزان شدت صوت در برخی از مراکز به

شرح ذیل است:

میزان شدت صوت                            دسی بل

برخاستن هواپیمای جت از ۳۰۰متری       ۱۸۰

خودروهای سنگین                             ۱۰۰-۸۵

خودروهای سبک                               ۹۰-۸۰

اماکن عمومی وکارخانجات                    ۷۰

بیمارستان ها                                    ۴۵

منابع انتشارآلودگی هوا به دو گروه ثابت ومتحرک تقسیم بندی میشوند .

منابع متحرک تولید کننده آلودگی هوا : انواع  وسیله نقلیه موتوری از موتورسیکلت تا کشتی وهواپیما

منابع ثابت تولید کننده آلودگی هوا : مراکز تجاری ومسکونی ، نیروگاه ها ، کارخانجات ، کشاورزی ،ارتش و انصاف می باشد .

بخش ساختمان حدود ۳۵% از کل انرژی مصرفی کشور را به خود اختصاص می دهد ؛ به این تریب سهم منابع خانگی واداری در تولید انواع آلاینده های هوا به شرح ذیل میباشد:

SPM      HC       CO      NO2     SO2

خانگی    ۲۲%     ۷%      ۱%      ۱۱%    ۱۴%

اداری     ۶%      ۸%     ۱۲%      ۳%     ۴%

به دین ترتیب استفاده ازراهکارهای موثر جهت جلوگیری از اتلاف انرژی و ایجاد آلودگی در این بخش بسیار حائز اهمیت میباشد درب وپنجره های  UPVC تا ۴۰%از تلاف انرژی را کاهش میدهند .

در صورت صرفه جویی در مصرف سوخت دریک ساختمان می توان انتظار داشت متناسب با آن از خسارت وآلودگی ها ی ناشی از مصرف سوخت نیز کاسته شود .

از آلودگی ها و خسارات ناشی از آلودگی هوای داخل منزل ، خسارات و آلودگی های مربوط  به اسباب واثاثیه ونشست دوده وگرد وغباروازبین رفتن اجناس در صورت ایجاد واکنش بین ترکیبات آلوده واجناس می توان نام برد؛ اما مهمترین بخش خسارت مربوط به خسارتهای جانی و ایجاد انواع بیماریهای در ارتباط مستقیم با آلودگی از قبیل آسم و سایر بیماریهای تنفسی ، آلرژی ، ... و بیماریهای غیرمسقیم از قبیل بیماریهای قلبی و عروقی و مشکلات عصبی است .

درصورت استفاده از درب و پنجره های UPVC علاوه براین که از خسارات وآلودگی های فوق کاسته می شود در وقت وهزینه  های مربوط به جبران خسارت نیز کاسته خواهد  شد.

پنجره های یو پی وی سی با کاربرد دو سویه ،هم از ایجاد آلودگی توسط منابع حرارتی و برودتی ساختمان می کاهند. هم از ورود دوده و گرد و غبار خارج به داخل جلو گیری می نمایند  به این ترتیب زندگی سالم تری را برای شما و دیگر افراد جامعه به ارمغان می آورند .

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید