سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

فرآیند ساخت شیشه دوجدارهدر ابتدا  ابعاد و طول و عرض پنجره ها، ضخامت قاب‌های شیشه‌ای و نوع شیشه برای هر قاب و همچنین ضخامت کلی پنجره بایستی به سازنده اعلام شود.

در خط مونتاژ، فاصله اندازهایی با ضخامت خاص بریده و در ابعاد طول و عرض مورد نیاز قرار داد می‌شوند و با ماده خشک کننده پر می‌شوند. در یک خط موازی، قاب‌های شیشه‌ای به اندازه های دقیق و مشخص بریده و برای شفافیت شسته می‌شوند.

یک درزگیر چسبنده از جنس پلی ایزوبوتیلن PIB در روی فاصله انداز در هر طرف بکار برده می‌شود و قاب‌ها به فاصله اندازها پرس می‌شوند.

هنگامیکه پنجره با گاز پر می شود، دو حفره در فاصله انداز پنجره مونتاژ شده ایجاد می‌شود، خطوط برای بیرون کشیدن هوا خارج از فضا و جایگزین کردن آن با گاز دلخواه متصل می‌شوند سپس این خطوط از بین می‌روند و حفره‌ها برای نگه داشتن هوا بسته می‌شوند.

تکنیکی مدرن تر، استفاده از پر کننده گاز آنلاین می‌باشد که این روش نیاز به ایجاد حفره در فاصله انداز را برطرف می‌کند و لبه های کناری با استفاده از پلی سولفید یا درزگیر سیلیکونی یا مواد مشابه برای جلوگیری از ورود هوای مرطوب بیرون محکم می‌شوند.

مادهٔ خشک کننده، اثرات رطوبت بجا مانده از هوای محفوظ شده را از بین می‌برد تا هیچ آب و یا بخار آبی در هوای سرد درقاب‌های شیشه‌ای ظاهر نشود.

بعضی سازندگان فرآیندهای خاصی را ایجاد کرده‌اند که فاصله انداز و ماده خشک کننده را در یک سیستم کاربردی تک مرحله‌ای ترکیب می‌کنند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید