سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

پنج مرحله در انتخاب پنجره‌های  UPVC

1.معمولا اولین و سخت ترین گزینه ای که در انتخاب پنجره ها به آن برخورد می کنید و شاید حتی بعد از تولید پنجره های تان نیز در مورد آن دو دل باشید نوع پروفیل است  یک پیشنهاد ساده برای رسیدن به نتیجه بهتر این است که به هیچ عنوان و به هیچ دلیلی از جمله کمبود بودجه به دنبال پروفیل ارزان نروید . مواد اصلی تولید پروفیلهای یو پی وی سی مواد ارزانی نیستند و ارزانی بیش از حد این پروفیلها نشاندهنده کیفیت پایین این مواد ،کمتر استفاده شدن از میزان استاندارد از مواد موثر گرانقیمت یا تقلب و کیفیت پایین پروفیل است و استفاده آگاهانه از این پروفیلها در اصل همدستی با متقلبین و آسیب زدن به این صنعت و به دردسر انداختن استفاده کننده از پنجره و از بین بردن مال و اموال ایشان است .

2. رنگ پروفیل

علاوه بر پروفیل‌های سفید رنگ مرسوم در پنجره‌های  UPVC ، تولید و عرضه پنجره با استفاده از پروفیل‌های رنگی، لمینت و طرح چوب و حتی پنجره‌هایی با رنگ آلومینیوم جهت تناسب با نماهای خارجی آلومینیومی نیز در پنجره‌های  UPVC میسر است.

3. نوع باز شو و یراق آلات پنجره

استفاده از یراق‌آلات باکیفیت بالا و استاندارد می‌تواند در طول عمر و سهولت عملکرد پنجره هنگام باز و بسته شدن نقشی اساسی ایفا کند.در اصل عمر یک پنجره ساخته شده با یک پروفیل مناسب را عمر یراق آلات آن تعیین می کند .

در ساختمان‌های ویلایی و درب‌های ورودی ، با استفاده از یراق‌آلات متناسب می‌توان امنیت و ایمنی را به حداکثر رساند.

این پنجره‌ها در مکان‌های مختلف ، پاسخ‌گوی نیازهای متفاوتی هستند. متناسب با سلیقه و انتظاری که از عملکرد یک پنجره وجود دارد، می‌توان آن‌ را در اشکال مختلف ساخته و به روش‌های متفاوتی باز و بسته کرد. در برخی از بازشو ها مانند بازشوی کشویی نوع پروفیل هم تغییر می کند و امکان بازشدن پنجره را به صورتهای خاص میسر می سازد .

4. شیشه

انتخاب نوع و تعداد جداره شیشه ها نیز مانند انتخاب نوع پروفیل پنجره ها حایز اهمیت است. انتخاب شیشه مناسب می‌تواند میزان اتلاف انرژی‌های گرمایشی و سرمایشی را به حداقل رسانده و یا حتی از فرسایش پرده ها ، مبلمان، فرش و . . . جلوگیری کند . استفاده از شیشه‌های رنگی یا رفلکس نیز می‌تواند در هماهنگی با نمای خارجی و یا دکوراسیون داخلی ساختمان موثر باشد .

5.انتخاب طرح

با استفاده از قابلیت انعطاف و شکل‌پذیری پروفیل‌های UPVC می‌توان انواع مربع ، مستطیل ، منحنی، چند وجهی، قوس‌دار، زاویه‌دار و ... را تولید کرد و با یک راه حل مناسب شکوه و زیبایی یک بنا را به حداکثر رساند.

البته باید توجه داشت که هزینه تولید پنجره های منحنی به مقدار قابل توجهی از سایر پنجره ها بالاتر است .

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید