سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

افزایش خرید و فروش و معاملات مسکن از نیمه دوم امسالمصطفی قلی خسروی، رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک گفت: از نیمه دوم 94 بدون تورم قیمتی، نرخ مسکن از شاخص تورم عبور نخواهد کرد و تاحدودی رونق در بازار مسکن حاکم می‌شود.

رئیس سابق اتحادیه مشاوران املاک افزود: از نیمه دوم امسال بازار، افزایش خرید و فروش و معاملات مسکن را تجربه می‌کند، البته افزایش قیمت در این بخش اتفاق نمی افتاد و پیش‌بینی می‌شود که سال 95 فصل حرکت و شکوفایی بخش مسکن و فعال شدن 174 شغل کلیدی مرتبط با صنعت ساختمان باشد.

این کارشناس مسکن ارائه وام 60 میلیونی مسکن را گام موثری در زمینه تامین مسکن دانست و افزود: البته این اقدام کافی نیست و باید مثل کشورهای پیشرفته 80 درصد مبلغ مسکن در قالب وام ارائه شود. البته به گونه‌ای که جلوی رانت‌های بعدی آن گرفته شود.

خسروی در سال‌ 86 که بانک‌های خصوصی تاسیس شدند، وام‌های 80 میلیونی ارائه شد که به دلیل نبود برنامه‌ریزی درست در این زمینه مالکان نیز وام را گرفتند و مجددا خانه خریدند، به این ترتیب اغنیا پولدارتر و فقرا  فقیر‌تر شدند.

خسروی درخصوص تاثیر توافقات هسته‌ای بر بخش مسکن و تولید گفت:پیامد ثبات سیاسی، ثبات اقتصادی است و اگر ثبات اقتصادی حاکم باشد، مردم می‌توانند با پس‌انداز چندساله خود خانه بخرند. اما در شرایط عدم ثبات اقتصادی، به دلیل افزایش قیمت مداوم مسکن، متقاضیان نمی‌توانند امیدوار به خرید خانه با پس‌انداز چندساله خود باشند.

وی ادامه داد: اما با این حال انتظارات بیشتری از دولت می‌رود، چراکه بیش از 80 درصد کالاها و مصالح ساختمانی تولید داخلی است و فقط تعداد انگشت‌شماری از مصالح را که در داخل تولید نمی‌شود، می‌توان از خارج وارد کرد.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک همچنین درباره علت افزایش اجاره‌بها در یکماهه اول سال جاری گفت: عرضه و تقاضا است که قیمت بازار را تعیین می‌کند و تعیین اجاره‌بها بصورت دستوری و تنبیهی ممکن نیست. همانطور که در دولت‌های قبلی یعنی دولت نهم و به ویژه دهم نیز چنین رویکردی نتیجه‌ای در برنداشت.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین مالیات از خانه‌های خالی جوابگو نیست. ما باید صنعت اجاره را فعال کنیم و مردم را با احترام گذاشتن به خواسته‌های آنها به بازی بگیریم. یعنی اگر تولیدکننده‌ای سرمایه خود را در ساخت چند واحد مسکونی استفاده و آنها را برای اجاره عرضه می‌کند، دولت باید در مالیات کارخانه وی تخفیف دهد. چون هیچ دولتی هرچقدر هم قدرتمند باشد، بدون کمک مردم نمی‌تواند به جایی برسد.

خسروی در ادامه با اشاره به اقدامات ارزنده دولتمردان در سال‌های پس از انقلاب تصریح کرد: قبل از انقلاب، کپرنشین‌ها و حلبی‌آبادها بسیار بودند، اما امروز به واسطه تلاش مسئولان نظام تعداد آنها بسیار کم شده است.

وی با اشاره به اینکه در کشورهای پیشرفته 70 تا 80 درصد مردم مستاجرند و تعداد مالکان محدود است، گفت: اگر بخواهیم صنعت ساختمان حرکت کند، سود و بهره بانکی باید تک‌نرخی شود و کاهش چند درصدی آن تاثیری ندارد. چون هم اکنون 60درصد بسازوبفروش‌ها پول خود را در بانک گذاشته و 22درصد سود می‌گیرند و رغبتی به فعالیت اقتصادی ندارند. وی همچنین با تاکید بر اینکه بانک‌ها رسالت اصلی خود را گم کرده‌اند افزود: عمده مشکلات و دردسرهای ما ناشی از عملکرد  بانک‌ها است و بانک‌ها اصلی‌ترین عامل گرانی‌ هستند.

خسروی در خاتمه با انتقاد از رویکرد مسئولان بانکی افزود: توجیه مسئولان بانکی این است که اگر به ملک یا زمینی وام بدهند و پولشان برنگردد، مجبورند خود آنها را خریداری کنند و بسازند. اما درواقع این املاک باید حراج شود و بانک سهم پول خود را بردارد، نه اینکه ملک را بگیرد و بسازد و گرانتر از همه بفروشد. وی خاطرنشان کرد: این روند باید اصلاح شود و بانک‌ها و برخی ارگان‌های فعال در حوزه ساخت وساز باید از این عرصه کنار بروند و کار خود را بکنند و ساخت وساز نیز به مردم واگذار شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید