سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

ساخت 2 هزار و 750 واحد مسکونی در عراقبه نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، علی فرخزاد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، در نشست خبری معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار قزوین که با موضوع تشریح دستاوردهای سفر هیات مدیران اجرایی و فعالان بخش خصوصی استان به کربلا انجام شد، گفت: براساس توافقات انجام شده با مقامات عراقی قرار است با مشارکت مهندسان قزوینی در زمینه طراحی و ساخت، 2 هزار واحد مسکونی در بصره، 500 واحد در بغداد و 250 واحد در کربلا احداث شود.

طراحی و ساخت 750 واحدهای مسکونی در عراق توسط مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین انجام می‌شود.

علی فرخزاد با بیان اینکه بین اهالی قزوین و کربلا از دیرباز ارتباطات فرهنگی و اقتصادی فراوانی وجود داشته است، گفت: این پیشینه موجب شده است تا بتوانیم در زمینه های مختلف از جمله صدور خدمات فنی و مهندسی از قزوین به کربلا همکاری داشته باشیم.

فرخزاد با بیان اینکه مهندسان قزوینی توان اجرای طرح‌ های عمرانی و زیر ساختی کربلا با کیفیت لازم را دارند، یادآور شد : هم اکنون دفتر مشترک سازمان نظام مهندسی ساختمان و اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی قزوین در قالب دفتر خدمات فنی و مهندسی در کربلا راه اندازی شده است.

وی با اشاره به وجود محله‌ای در کربلا بنام قزوینی‌ها، گفت: رایزنی‌هایی صورت گرفته است تا با تامین زمین در این منطقه، حسینیه قزوینی‌ها در کربلا را احداث کنیم.

وی در خاتمه با اشاره به رکود در بخش ساخت و ساز و پایان عملیات مسکن مهر، افزود: بازار مسکن کربلا می‌تواند زمینه خوبی برای اشتغال مهندسان قزوینی و همچنین صادرات مصالح ساختمانی صنعتگران استان باشد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید