سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

کیفیت مصالح ساختمانی در نوسازی خانه‌های روستایی مورد بررسی قرار می گیرد.عزیزاله مهدیان، معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بررسی وضعیت کیفیت مصالح ساختمانی در نوسازی خانه‌های روستایی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تنها شرکت مصالح ساز وابسته به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت بنیاد بتن است که در تولید بتن و سایر مصالح ساختمانی فعالیت دارد، افزود: بنیاد مسکن بر تولید آن دسته از مصالح ساختمانی که توسط این شرکت تولید می‌شود نظارت دارد و به طور قطع استاندارد و کیفیت این مصالح را برای به کارگیری در منازل روستایی نیازمند بازسازی تایید می‌کند.

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از تلاش‌های بنیاد مسکن برای نظارت مراجع قانونی بر استاندارد مصالح ساختمانی خبر داد و در این‌ باره اظهار کرد: در تلاشیم مراجع قانونی که ناظر بر کنترل کیفی هستند نظارت‌شان را بر این تولیدات بیشتر کنند. از سوی دیگر بسیاری از کارخانجات تولید بتن در حال دریافت استانداردهای لازم هستند و برخی هم استاندارد شده‌اند به عنوان مثال کارخانجات تولید شن، ماسه و تولید مصالح سنگین در حال دریافت استانداردهای لازم هستند هر چند در این زمینه فاصله زیادی تا حد ایده‌آل داریم.

این مقام مسئول بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در پاسخ به پرسش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درباره راه‌های تشخیص مصالح کم کیفیت گفت: مهندسین ناظر پروژه‌های بازسازی شده در روستاها امکان تشخیص کیفیت مصالح را با آزمایش‌های خاصی دارند. از سوی دیگر متاسفانه مصالح کم کیفیتی هستند که در سطح ۳۸ هزار روستا به صورت پراکنده مورد استفاده قرار گرفته‌اند. در این تعداد روستا واحدهای زیادی وام بازسازی را دریافت کرده‌اند و صاحبان آن‌ها راسا برای خرید مصالح اقدام کرده‌اند که در برخی موارد کیفیت لازم را ندارند.

وی از حضور و نظارت پررنگ‌تر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مناطق روستایی و آسیب‌دیده خبر داد و افزود: بعد از زلزله مورموری مقرر شد در یک دوره زمانی ۱۸ ماهه چند هزار واحد مسکونی روستایی را بازسازی کنیم. در این بازسازی‌ها بر شرایط کارگاه‌های تولید مصالحی که در نزدیکی مناطق زلزله زده هستند نظارت داریم و تنها در صورتی که کیفیت مصالح آن‌ها برای ما محرز شود به مردم اجازه خرید مصالح از کارگاه‌ها را می‌دهیم.

مهدیان روند تولید مصالح در کشور را رو به بهبود دانست و درباره مشکلات برخی مصالحی که به کشور وارد می‌شوند گفت: متاسفانه برخی وسایل فولادی در کشور وارداتی هستند که مشکلاتی دارند و ما اجازه استفاده از این مصالح را در ساخت و سازهایی که توسط بنیاد مسکن صورت می‌گیرد، نمی‌دهیم.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید