سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

برداشت فعالان بازار مسکن و کارشناسان از تحولات اخیر در میزان معاملات، حاکی از آن است که در ادامه فصل زمستان و تا پایان امسال خرید و فروش ملک از یک رشد نسبی در مقایسه با گذشته برخوردار خواهد شد. البته این بدان معنا نیست که رکود از بازار مسکن رخت بر بسته است، بلکه فقط معاملات مسکن اندکی نسبت به ماههای گذشته افزایش یافته است.

تلقی مشاوران املاک از وضعیت معاملات ملک در یکی دو ماه اخیر این است که بازار مسکن در حال تکان خوردن است و تحرکی نصفه و نیمه در خرید و فروش ملک به وجود آمده است.

در حالی که آمارها از رشد حجم معاملات مسکن در آذرماه خبر می دهد، ظاهرا میزان خرید و فروش آپارتمان های دارای متراژ پایین افزایش محسوس تری نسبت به آپارتمان های دارای متراژ بالا داشته است و پیش بینی ها حاکی از آن است که در دو ماه باقی مانده از سال روند معامله آپارتمان های 40 تا 55 متری چشمگیرتر باشد.

طبق برآورد فعالان بازار مسکن در ماههای بهمن و اسفند، پیش بینی میشود میزان معاملات مسکن همچنان روند صعودی داشته باشد.

کارشناسان حوزه مسکن دلایل مختلفی را برای این موضوع برمی شمرند که نزدیک شدن به پایان سال، احتمال به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای، افزایش تعداد متقاضیان و ثبات قیمت مسکن از عمده ترین این دلایل است.

به اعتقاد کارشناسان، معمولا همه ساله با نزدیک شدن به پایان سال، جنب و جوش نسبی در بازار مسکن ایجاد می شود اما از سال 91 تاکنون که این بازار در رکود به سر می برد، حتی در این مقطع زمانی هم  بنگاههای املاک شاهد حضور چشمگیر متقاضیان و خریداران ملک نبوده است. البته در میان مشاوران املاک این امیدواری وجود دارد که در دو ماه پایانی امسال، بنگاههای مسکن از پویایی و رونق نسبی برخوردار شوند.

حال این تکان خوردن بازار مسکن و باز شدن پای تعدادی از متقاضیان به بنگاههای املاک، امیدواری هایی را برای افزایش حجم معاملات در ماه های بهمن و اسفند به وجود آورده است. هر چند که با آغاز سال 94 و به خصوص در ماه های فروردین و اردیبهشت این انتظار وجود دارد که باز هم رکود نسبی بر معاملات مسکن حاکم شود و بازار مسکن روزهای کم رونقی را در اوایل سال آینده طی کند.

همانطور که پیش بینی کارشناسان نیز نشان میداد، به گفته صاحبنظران آنچه که در هشت ماه نخست امسال در بازار مسکن رخ داده، نه‌ تنها همسو با برآوردهای کارشناسی بوده بلکه در برخی ماه‌ها حتی شدت رکود از کف مورد انتظار نیز عمیق ‌تر شده است. از ابتدای سال 93 برآورد کارشناسان این بود که تا پایان امسال رکود موجود در بازار معاملات مسکن و سرمایه‌گذاری‌های ساختمانی به‌ تدریج کمرنگ می‌شود و تعداد معاملات اندکی افزایش می یابد که حدودا از یک ماه پیش این اتفاق شکل گرفته است. قیمت مسکن در سال 93 به اندازه نرخ تورم افزایش پیدا کرد و بازار معاملات و ساخت‌ وساز در رکود بود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید