سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

تعیین شاخص دسترسی به مسکن در ایرانحامد مظاهریان، معاون وزیر راه و شهرسازی در «چهاردهمین همایش سیاست‌های توسعه مسکن در ایران» گفت: در دهه 70 به ازای 109 خانوار، 100 خانه وجود داشت اما الان در سال 93 به ازای هر 105 خانوار، 100 خانه وجود دارد.

مظاهریان بیان کرد: در 24 سال گذشته چهار دوره رکود و رونق مسکن داشتیم که این نشانگر این است که نظام تامین مالی ناکارآمد است.

وی با اشاره به هفت چالش بخش مسکن گفت: شاخص دسترسی به مسکن به 12 سال رسیده است.

وی در ادامه افزود: در طرح جامع مسکن مطرح شده است که تا پایان سال 1404 به 45 هزار هکتار زمین شهری نیاز داریم که رسیدن به این رقم نیاز به تجدیدنظر در سیاست‌های زمین است. وی همچنین با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات ناشی از این است که زمین تبدیل به کالا شده است، افزود: باید با وضع مالیات، این موضوع را کنترل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در یک استان 30 درصد از جمعیت را دهک‌های 1، 2 و 3 تشکیل می‌دهد، در حالی که در استان دیگر این سهم دو درصد است که این شکاف با یک نظام فراگیر باید برطرف شود.

وی با اشاره به توسعه سیاست‌های شهری گفت: اگر شهرسازی درست شود، مشکل مسکن هم حل می‌شود و ناچاریم دست به اصلاح نرخ خدمات طرح‌های توسعه عمران شهری بزنیم.

مظاهریان با بیان اینکه در این طرح‌ها فقط کاربری بخش مسکن را می‌بینیم، بیان کرد: عدم وجود نظام تامین مسکن اجتماعی فراگیر هم از دیگر چالش‌های این بخش است و دولت باید مسئولیت خود را در این حوزه بپذیرد تا شکاف‌ها کاهش یابد.

وی با تاکید بر اینکه رابطه مدیریت شهری با مسکن اجتماعی باید تعیین تکلیف شود، چالش دیگر را عدم تطابق الگوی تولید مسکن با تنوع و تعداد تقاضاها دانست و افزود: در دو دهه 125 درصد رشد جمعیت داشتیم اما تعداد خانوارها 175 درصد افزایش یافت. مظاهریان، شاخص دسترسی به مسکن را در سال 93، 12 سال عنوان کرد و گفت: جزو اهداف 1405 است که این شاخص به هشت سال کاهش یابد.

وی به افزایش روند اسکان غیر رسمی اشاره کرد و گفت: 77 هزار هکتار بافت فرسوده و 56 هزار هکتار سکونتگاه غیررسمی در کشور داریم که 21 میلیون جمعیت شهری را در خود جای داده است.

مظاهریان افزود: یک میلیون و 600 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد که 300 هزار واحد در شهر تهران و بیش از 400 هزار واحد در استان البرز و استان تهران است که نشانگر عدم توجه تقاضا در بخش مسکن است.

مظاهریان به ناکارآمدی نظام تولید صنعتی در ساختمان اشاره کرد و افزود: هنوز صنعتی‌سازی در باور سازندگان رشد نداشته و تصور آنها این است که صنعتی‌سازی منجر به افزایش قیمت و طول زمان می‌شود. معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از اینکه در یک کلانشهر یک سوم از جمعیت حاشیه‌نشین هستند، گفت: این موجب نابسامانی در ابعاد مختلف اجتماعی و امنیتی می‌شود که ناشی از نابسامانی در اسکان جمعیت است.

وی، چالش آخر را کیفیت مسکن عنوان کرد و گفت: مسکن محلی برای رضایت مردم است و مقوله‌ای فرهنگی است، بنابراین باید الگوهایی را القا کنیم که موجب رضایتمندی مردم باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: حدود 17 مترمربع به ازای هر نفر مسکن حداقل داریم. در سه دهه میانگین مسکن از 147 مترمربع به 110 متر کاهش یافت اما همچنان پس از آمریکا و کانادا، سومین کشور هستیم.

مظاهریان به کوچک‌سازی مسکن اشاره کرد و گفت: کوچک‌سازی به معنای کوچک کردن انسان‌ها نیست اما وقتی یک خانه را کوچک می‌کنیم، باید خواسته‌ها را در جای دیگری پاسخ بدهیم.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه در ابتدای ساخت مسکن مهر آئین‌نامه کیفیت معماری تصویب شد و کمیته‌هایی تعیین شدند، افزود: اما در همان ماه‌های ابتدایی دستور تعطیلی این کمیته‌ها را دادند، زیرا مانع از عملکرد نادرست آنها می‌شدند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید