سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

هادی نظرپور، عضو هیات مدیره انجمن انبوه سازان استان تهران درباره نوسانات بازار ارز و تاثیر آن در حوزه مسکن اظهار کرد: از آنجایی که نوسانات بازار ارز به طور کلی در اقتصاد کشور تاثیرگذار است شرایط نامناسب اقتصادی عامل این موضوع است و بازار مسکن هم از این نوسانات جدا نیست.

وی گفت: با توجه به این که بازار مسکن از نوسانات اقتصادی در کشور جدا نیست افزایش نرخ ارز می‌تواند در این حوزه تاثیرگذار باشد.

نظرپور با بیان این‌که میزانی از درصد افزایش قیمت به موقعت جغرافیایی ساختمان‌ها باز می گردد تصریح کرد: در این صورت واحدهایی که در اطراف شهر و یا شهرهای جدید واقع شده‌اند تغییرات قیمتی کمتری خواهند داشت.

وی در ادامه افزود:‌ بازار مسکن جدا از بازار اقتصادی کشور نیست و هر گونه تغییرات در اقتصاد کشور شامل حوزه مسکن نیز می شود و همچنین نیازمندی در حوزه مسکن باعث افزایش قیمت مسکن نمی‌شود بلکه تلاطم‌های اقتصادی بازار مسکن را بالا و پایین می کند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: عده‌ای از سرمایه‌گذاران در بازار مسکن برای درآمدزایی به این حوزه وارد می شوند و این سرمایه‌گذاری ها براساس نیاز در این بخش نیست.

وی همچنین با اشاره به افزایش میزان سود بانک‌ها گفت: با توجه به میزان سود بانکی در کشور مردم ترجیح می‌دهند به سراغ سپرده‌گذاری در بانک ها روند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید