سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

عباداله فتح اللهی مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: ریزدانگی نطفه اولیه بافت فرسوده است و تا زمانی که به سمت ریزدانگی حرکت می کنیم در خلاف مسیر نوسازی قرار گرفته ایم و نوسازی به روش فرسوده سازی انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر تجمیع پلاک های بافت فرسوده افزود: هر نوع تفکیک پلاک بافت فرسوده مخالف با نوسازی است.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با بیان این که رویکرد جدید سازمان نوسازی که با هدایت و راهبری شهردار تهران تنظیم شده است، اظهارداشت:خروج از تصدی گری و تقویت نوسازی مردمی با  رفع آسیب های گذشته است، با آسیب شناسی که توسط کارشناسان این سازمان از تجربیات نوسازی در سالهای گذشته انجام شد به این نتیجه رسیدیم که ایفای نقش مدیریت هماهنگ بین ستاد شهرداری و سایر نهادها و ارگان های ذی نقش، تأثیز بسزایی در فرآیند نوسازی خواهد داشت.

وی ضمن مروری بر مفاهیم، یافته ها و تجارب نوسازی که با تدابیر شهردار تهران برای سازمان نوسازی تعیین شده است، از راه اندازی ستادهای احیا و نوسازی در مناطق ابراز خرسندی کرد و گفت: امیدوار هستم با فعالیت ستادهای و احیاء و نوسازی مناطق بتوانیم شاهد جهش و شکوفایی در نوسازی بافت های فرسوده مناطق باشیم.

وی افزود: تشکیل ستادهای احیاء و نوسازی در مناطق یکی از خروجی های رویکرد تولی گری و مدیریت هماهنگ است که انتظار می رود حداکثر بهره وری از تجربیات و تدابیر مناطق در فرآیند نوسازی بافت های فرسوده از این طریق حاصل شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود به اصلاح ساختار سازمان نوسازی اشاره کرد و گفت: معاونت های مالی و اداری، هماهنگی و برنامه ریزی و نوسازی و توسعه محلی سه معاونت جدید این سازمان هستند که وظیفه انجام امور اداری و مالی، پشتیبانی های ستادی و هماهنگی  های میان دولت، مجلس و ستادهای شهرداری و همچنین هدایت، مدیریت و هم افزایی مناطق را برعهده دارند.

فتح اللهی با اعلام این که ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان در دوره جدید مدیریت شهر مورد تأکید قرار دارد، خاطرنشان کرد: شهرداری تهران در مبحث نوسازی بافت های فرسوده هر نوع تفکیک پلاک را مخالف با نوسازی و تجمیع پلاک را در راستای نوسازی تلقی می کند.

وی همچنین تصریح کرد: اگرچه سازمان نوسازی با نگاهی اجتماعی برای تحقق اهداف و مأموریت های خود تلاش می کند اما رأساً اقدام اجتماعی انجام نمی دهد، بلکه تلاش می کند پتانسیل ها، امکانات و ظرفیت های اجتماعی شهرداری تهران را به منظور نوسازی بافت های فرسوده بسیج نماید.

فتح اللهی در خاتمه با تأکید بر لزوم تجدید نظر در بسته های تسهیلات تشویقی نوسازی، خاطرنشان کرد: سازمان نوسازی نسبت به تدوین بسته های تشویقی هدفمند اقدام کرده است به نحوی که مالکان پلاک های ریزدانه نیز به شرط تجمیع بتوانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در این بسته های تشویقی بهره مند شوند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید