سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به تمدید مذاکرات سیاسی ایران با گروه 1+5 گفت: قیمت و حجم معاملات مسکن به طور مستقیم تحت تاثیر مناقشات و مذاکرات سیاسی، قرار ندارد و پيش‌بيني ها حاکی از ثبات قیمت بازار مسکن تا تیرماه سال آینده است.

وی ادامه داد: دوره های رکود و رونق معاملات مسکن و همچنین کاهش و افزایش قیمت مسکن همواره دوره هایی 3 تا 4 ساله بوده و هر گاه جهش قیمتی هم در بازار مسکن اتفاق افتاده به دنبال طی یک دوره افزایش قیمت در این بازار صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: تغییرات قیمت مسکن به ویژه طی دو دهه اخیر چندان شتابزده و تحت تاثیر شرایط به صورت زودهنگام و ناگهانی قرار نداشته است و هرگونه تغییر در الگوی قیمت و همچنین دوره های رکود و رونق در بازار مسکن معمولا در طول زمان و در بازه زماني حداقل يكساله، رخ داده است.

عقبایی با بیان اینکه تمدید مذاکرات ژنو به رغم تاثیر بر پارامترهای کلان اقتصادی نمی تواند نقش مستقیمی در تغییر قیمت و همچنین حجم معاملات مسکن طی ماه های آتی داشته باشد، گفت: بازار مسکن در ایران بازار به خصوصی است که کمتر تحت تاثیر تغییرات ناگهانی قرار می گیرد و مانند برخی بازارها همچون نفت، طلا و ارز نیست که به  سرعت و در نتیجه برخی تغییرات سیاسی و اقتصادی، دستخوش تحول شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همچنین در دوره هایی که رکود بر بازار مسکن حاکم شده است، معمولا کاهش حجم معاملات به دنبال سپری شدن دوره ای از افزایش نامتعارف قیمت مسکن یا جهش در این بازار بوده است.

وی تصریح کرد: به این ترتیب، تمدید مذاکرات سیاسی ایران با گروه 1+5 در کوتاه مدت اثری بر قیمت مسکن نخواهد داشت و به طور قطع تا پایان سال، تحت تاثیر تمدید این مذاکرات، تاثیر و تغییر قابل بحثی در این زمینه اتفاق نمی افتد.

وی در ادامه افزود: علاوه بر اینکه تا پایان امسال شاهد هیچ گونه افزایش قیمت در بازار مسکن نخواهیم بود، در سال 94 هم قاعدتا در فروردین ماه، تغییر خاصی در این بازار رخ نخواهد داد.

عقبایی از مردم خواست با حفظ آرامش خود و عدم توجه به شایعات برخی گروه های سوداگر در مورد سونامی قیمت مسکن در سال آینده، معاملات خود را به تعویق نیندازند و تحت تاثیر رویکردهای سودجویانه این افراد قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه معمولا هر ساله در اردیبهشت ماه، بازار مسکن شکل جدید خود را پیدا می کند، اظهار کرد: با سیر کاهش تورم که در سال 93 در کشور آغاز شده و ادامه دارد، پيش‌بيني مي‌شود تا تیرماه سال آینده، ثبات قیمت ها در بازار مسکن ادامه داشته باشد و پس از آن نیز احتمال هر گونه سونامی قیمت مسکن در نتیجه موفقیت آمیز بودن مذاکرات سیاسی، را رد می کنم.

وی در خاتمه با بیان اینکه برخی افراد سودجو با سو استفاده از امیدواری های موجود نسبت به موفقیت تیم مذاکره کننده سیاسی با جامعه جهانی، احتمال جهش و سونامی قیمت در بازار مسکن در سال اینده را مطرح می کنند تا به این وسیله ابزاری برای سودجویی و سوداگری های خود فراهم کنند، گفت: در مجموع مناقشات، مذاکرات و تفاهم های سیاسی اثر مستقیم بر بازار مسکن ندارد و با از بین رفتن جو سوداگری در بازار مسکن و افزایش عرضه واحدهای مسکونی، تعادل عرضه و تقاضا به افزایش حجم معاملات همزمان با ثبات قیمت ها کمک خواهد کرد.

وی با اظهار امیدواری خاطرنشان کرد: با پایان جو روانی هفته های گذشته که برخی متعاملان تا روشن شدن نتیجه نهایی مذاکرات معاملات مسکن خود را به تعویق انداخته بودند، رونق مورد انتظار به بازار مسکن بازگردد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید