سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان رویکرد جدید دولت در مورد نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده اظهار داشت: 70 هزار هکتار بافت فرسوده در کشور وجود دارد و حدود 11 میلیون نفر در این بافت ها ساکن هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به این مطلب گفت: بافت فرسوده مانند یک بمب آماده انفجار است که باید هر چه سریع تر نسبت به احیا و نوسازی آن اقدام کرد.

خسروی در ادامه افزود: باید این موضوع را مدنظر داشته باشیم که در صورت وقوع زلزله یا سایر بلایای طبیعی و خسارات ناشی از تخریب بافت های فرسوده، باید رقم بسیار بالایی صرف بازسازی شود که این موضوع هزینه بسیار سنگینی را به کشور تحمیل خواهد کرد.

وی گفت: بافت فرسوده از آن جهت مانند یک بمب آماده انفجار است که ممکن است هر لحظه با وقوع یک زلزله، یک فاجعه انسانی در آن رخ دهد و تخریب عظیمی با خسارات مالی فراوان را بر جا بگذارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه در زمان دولت دهم یک نوع دلسردی و بی اعتمادی نسبت به نوسازی بافت فرسوده در میان مالکان به وجود آمد، گفت: افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده از سوی دولت، مشوقی بسیار قوی برای مالکان این بافت ها است و در عین حال تسهیلات ودیعه مسکن نیز برای سکونت موقت مالکان بافت های فرسوده در طول نوسازی منازل آنان افزایش یافته که این موضوع نیز به نوبه خود یک انگیزه قابل توجه برای احیای این بافت ها است.

وی با تاکید بر اینکه دولت و شهرداری باید نقش تسهیل گری در نوسازی بافت های فرسوده داشته باشند، اظهار داشت: اگر احیای بافت های فرسوده توسط مردم و به شکل خودجوش انجام شود، نتایج بسیار بهتری را به دنبال خواهد داشت و بسیار موفق تر خواهد بود.

نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس با اشاره به مصوبه اخیر دولت برای اعطای وام 50 میلیون تومانی به نوسازی بافت های فرسوده در کلانشهرها گفت: اگر در شرایط فعلی دولت اعتباری را به احیای این بافت ها اختصاص دهد بسیار عاقلانه تر خواهد بود تا اینکه پس از ویران شدن بافت های فرسوده 10 برابر این اعتبارات را به بازسازی آنها اختصاص دهد. بنابراین روند منطقی این است که دولت با اعطای هر چه سریع تر وام بافت های فرسوده، ضمن جلوگیری از وقوع فاجعه از این طریق به تامین مسکن مورد نیاز مردم نیز کمک کند.

خسروی در خاتمه با بیان اینکه طبق آمار طی دو سال اخیر میزان نوسازی بافت های فرسوده افزایش یافته است، اظهار داشت: با رشد میزان تسهیلات بافت های فرسوده این امیدواری وجود دارد که در آینده نزدیک روند نوسازی این بافت ها شتاب بیشتری بگیرد. وی با بیان اینکه مجلس مدافع سیاست جدید دولت در مورد بافت های فرسوده است،گفت: با این تصمیم دولت برای افراد کم درآمد، زوج های جوان و ساکنان سکونتگاه های غیررسمی، امکان بهره گیری از تسهیلات نوسازی بافت های فرسوده و خانه دار شدن فراهم شده است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید