سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

حسام عقبایی، رئيس اتحاديه مشاوران املاك تهران با پیش بینی افزایش نسبي حجم معاملات مسکن در پاییز امسال از ثبات قیمت ها تا پایان آذرماه خبر داد و گفت: هر چند در مهر امسال معاملات مسكن نسبت به شهريور كاهشي بود اما خريد و فروش آپارتمان در مقايسه با مهر سال گذشته، بيش از 40 درصد افزايش پيدا كرد كه اين رشد نشان‌دهنده فاصله گرفتن از عمق ركود مسكن مي‌تواند باشد.

وی با تاکید بر ثبات قیمت ها همزمان با افزایش تعداد معاملات در پاییز، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال 93 تا انتهای مهرماه، بيشترين نقل و انتقالات اجاره در شهر تهران، در ماه تیر صورت گرفته است. در تيرماه امسال 21 هزار و 290 فقره اجاره‌نامه در بنگاه‌هاي املاك شهر تهران تنظيم شده و در شهریور ماه نيز به عنوان دومين ماه پرمعامله در بازار اجاره، تعداد 19 هزار و 970 اجاره‌نامه در بنگاه‌ها براي اجاره‌نشين‌ها صادر شده است.

به گزارش روابط‌عمومي اتحاديه مشاوران املاك تهران، رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با بيان اين مطلب و تاكيد بر اينكه، «دوره‌هاي ركود و رونق و همچنين شدت آنها معمولاً از مقايسه‌هاي سالانه، قابل برآورد و بررسي است و تحولات كوتاه‌مدت ماهانه معيار دقيقي براي مطالعه روند‌ها نيست»، افزود: هر چند معاملات مسکن با ورود به ایام محرم با کاهش طبیعی مواجه می شود اما پیش بینی می‌شود در ماه‌هاي باقي مانده از سال93 حجم معاملات چه در حوزه خرید و فروش و چه در حوزه اجاره در مقايسه با مدت مشابه سال92 با افزایش همراه شود. حسام عقبایی با بیان اینکه امسال تعداد معاملات مسکن در مقایسه با پارسال در تهران و در کل کشور افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: هر چند هنوز بازار و معاملات مسکن در حالت رکود قرار دارد اما خیز خروج از رکود در معاملات دیده می شود.

وی با بیان اینکه کاهش تعداد معاملات اجاره در مهرماه به دلیل خروج از فصل طلایی جابه جایی ها و کاهش تقاضا از سوي اجاره‌نشين‌ها، موضوعی طبیعی است، خاطرنشان کرد: هر چند ورود به فصل سرما در مورد تعداد معاملات خرید و فروش مسکن نمی تواند عامل کاهشی محسوب شود اما بازار اجاره تحت تاثیر مستقیم کاهش دما با کاهش تقاضا مواجه می شود.

عقبایی با بیان اینکه در مهرماه 93، در مجموع 14 هزار و 216 قرارداد اجاره در تهران منعقد شده است، تصریح کرد: در شهریور امسال در کل کشور مجموعا 72 هزار و 960 قرارداد اجاره منعقد شده است که این میزان در تیرماه، 79 هزار و 492 قرارداد و در مهرماه 50 هزار و 470 قرارداد بوده است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شاهد ثبات قیمت ها در بازار اجاره هستیم و در اغلب موارد می بینیم که مالکان در قیمت های پیشنهادی خود تخفیف‌هایی هم اعمال می کنند.

وی گفت: در تهران نیز 13 هزار و 403 قرارداد خرید و فروش در مهرماه 93 به ثبت رسیده است که این تعداد در مدت مشابه سال گذشته 9 هزار و 248 قرارداد بوده است.

 

علت کاهش حجم قراردادهای اجاره

رئيس اتحاديه مشاوران املاك تهران با اشاره به کاهش تعداد قراردادهای اجاره در مهرماه 93 نسبت به مدت مشابه سال قبل، در تهران گفت: حجم قراردادهای اجاره در مهرماه 92، معادل 14 هزار و 577 قرارداد بوده است که امسال به 14 هزار و 216 قرارداد کاهش یافته است.

وی در خاتمه افزود: البته کاهش قراردادهای اجاره به معنای کاهش مستاجران و افزایش قدرت خرید نمی تواند باشد، بلکه می تواند این پیام را به همراه داشته باشد که اغلب مستاجران امسال قراردادهای خود را تمدید کرده یا زودتر از مهرماه اقدام به جابه جایی کرده اند.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید