سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

حامد مظاهریان معاون امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: طبق آمار سال گذشته از کل اعتباراتی که بانک ها قالب تسهیلات دادند، فقط 5/12 درصد به بخش مسکن اختصاص یافت. در 5 ماه گذشته نیز از 280 هزار میلیارد تومانی که ظرفیت اعطای تسهیلات بود، 113 هزار میلیارد تومان را بانک ها توانسته اند اعتبار دهند که این نشان می دهد طبق برنامه پیش بینی شده حرکت می کنند.

وی در  همایش انبوه سازان با انتقاد از نظام تامین مالی مسکن گفت: نشان می دهد که در 5 ماهه اخیر تنها 13 درصد تسهیلات در بخش مسکن و ساختمان بوده است. در حالی که بر اساس سابقه تاریخی کشور، از سیستم بانکی باید انتظار اعطای تسهیلات دوبرابر این رقم و حدود 25 درصد را داشته باشیم.

مظاهریان با انتقاد از کیفیت انبوه سازی مسکن در کشور گفت: هرچند ساخت و سازهای انفرادی نیمی از بازار را در اختیار دارد، اما متاسفانه سطح کیفی انبوه سازی ها نیز رضایت مورد انتظار را حاصل نکرده است. وی افزود: افزایش درصد تسهیلات بانکی به 25 درصد که مورد توافق بانک مرکزی نیز است، می تواند سالانه حدود 70 هزار میلیارد تومان در بخش تامین تسهیلات کمک کند.

وی با بیان مطالب فوق تصریح کرد: برای نمونه در زلزله ماه گذشته ایلام اگر چه سازه های انبوه سازی کشته در پی نداشت اما توقعات را برآورد نکرد. ضمن اینکه در زمینه ساخت ساختمان ها نیز رتبه خوبی نداریم و حتی زمان تکمیل و اتمام پروژه های کشور با استانداردهای جهانی فاصله بسیاری دارد.

 

رشد انبوه سازی از 40 به 51 درصد

مظاهریان در عین حال با انتقاد از بی ثباتی بازار فناوری های نوین و روش های استفاده از تولید صنعتی گفت: بعد از ناکامی های دهه 50 ، تولید انبوه در دهه 80 رشد خوبی داشته است، هرچند که هنوز با اهداف و برنامه های ما فاصله دارد. وی با اعلام اینکه انبوه سازی در قالب ساخت شش واحد به بالا در طی یک دهه گذشته از 40 درصد به 51 درصد افزایش یافته است گفت: واقعیت حاکی از آن است که باید ساخت و ساز در کشور را شتاب ببخشیم

وی ادامه داد: دلایل تاکید وزارت راه و شهرسازی بر توسعه انبوه سازی این است که ما در پروژه های خرد امکان کنترل نظارت نداریم و کیفیت صنف ساختمان را در تولید انبوه می بینیم و با توجه به اینکه نمی توانیم زمین را مثل گذشته سخاوتمندانه استفاده کنیم، نیاز داریم که هوشمندانه تر و با بهره وری بالاتر و متراکم تر ساخت و ساز کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در حالی که بانک ها می توانند بخش مسکن را تجهیز منابع کنند، بهتر است به سیستم بورس نیز توجه کنیم. همت وزارتخانه راه و شهرسازی و بانک مسکن و سازمان بورس این است که این هدف عالی را در جهت تامین سرمایه به کار بگیرند.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید