سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

اکبر معتضدی، رییس انجمن تولیدکنندگان مواد شیمیایی صنعت ساختمان با انتقاد از فعالیت شرکت های غیراستاندارد در کشور گفت: اخیرا مشاهده می کنیم که تولیدات فاقد استاندارد ایرانی با برندها و بسته بندی های تولیدات خارجی بدون اینکه نظارتی روی این موضوع از سوی نهادهای مرتبط اعلام شود عرضه می شود.

معتضدی با بیان اینکه طی سال های اخیر شمار مصرف کنندگان محصولات مواد شیمیایی صنعت ساختمان افزایش یافته است اظهار داشت: در سال های گذشته شمار این مصرف کنندگان اندک بود اما در حال حاضر نیز علیرغم افزایش تعداد این افراد متاسفانه تنها تعداد محدودی از شرکت های تولیدکننده مواد شیمیایی صنعت ساختمان دارای استاندارد هستند.

وی در دوازدهمین همایش روز بتن با بیان این مطلب تصریح کرد: در همین راستا از نشریات تخصصی نیز انتظار می رود که آگهی و تبلیغات شرکت های فاقد استاندارد و بدون گواهی کیفیت را در نشریه خود چاپ نکنند. ضمن اینکه نهادهای ذیربط نیز باید نظارت خود را بر این مقوله افزایش دهند. وی با تاکید بر ضرورت ایفای نقش مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در زمینه گسترش نظارت بر عملکرد شرکت های فاقد کیفیت بیان کرد: از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تقاضا داریم که کنترل دقیق تری بر روی این موضوعات داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه این مرکز بیشتر از آنکه بر فعالیت شرکت های بدون استاندارد اعمال نظارت کند، بیشتر بر روند کار شرکت هایی نظارت می کند که دارای شناسنامه رسمی هستند. حتی علیرغم اینکه محل فعالیت شرکت های بدون استاندارد مشخص است اما متاسفانه اقدامی در جهت جلوگیری از فعالیت آنها به عمل نمی آید.

معتضدی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان داخلی نیاز به حمایت دارند در خاتمه خاطر نشان کرد: در عین حال ما نیاز داریم که در خصوص واردات محصولات و کالاهای خارجی دقت و توجه بیشتری اعمال شود.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید