سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

     قلی خسروی، عضو هیات مدیره کمیسیون املاک و مستغلات ایران از ثابت ماندن قیمت مسکن تا یکی دو سال آینده خبر داد. وی گفت: جهش قیمت مسکن در سال های 68، 86 و 91 در کشور اتفاق افتاد که از یک طرف باعث افزایش قیمت مسکن شد و از طرف دیگر کاهش قدرت خرید را ایجاد کرد.

     وی افزود: معمولا بعد از جهش قیمتی در بازار مسکن سه سال طول می کشد تا قدرت خرید مردم بالا برود بنابراین بازار مسکن فعلا در یک رکود نسبی به سر می برد.

     قلی خسروی گفت: برای افزایش قدرت خرید مردم باید تسهیلاتی مانند ارزان شدن مصالح، کاهش قیمت تراکم و تقویت مبلغ وام در کنار اجرای سیاست هایی برای جلوگیری از رشد قیمت مسکن فراهم شود.

     تحریم ها، افزایش نرخ تورم، گرانی مصالح و زمین و اجرت کار سبب شد تا در سال 91 حوزه مسکن با یک جهش قیمت بالا مواجه شود که توان خرید را از مردم گرفت. بنابراین یکی از دلایل رکود در بازار مسکن همین کاهش قدرت خرید مردم است.

     عضو هیات مدیره کمیسیون املاک و مستغلات ایران گفت: با توجه به اینکه هنوز از رکود خارج نشده ایم پیش بینی می شود تا یکی دو سال آینده بازار مسکن بدون افزایش قیمت حتی در مواقعی با ثبات قیمت پیش برود. در سال 91، آمار معاملات روزانه بالاتر از 14 هزار معامله بود اما هم اکنون این روند در سال 93، 3500 مورد است، این در حالی است که هنوز از رکود خارج نشده ایم ولی این آمار گویای رونق نسبی در بازار است.

     وی در ادامه افزود: البته وضعیت رکودی بازار مسکن در سال 93 نسبت به سال 91 بهتر است و براساس پیش بینی ها باید از امسال وضعیت بهبود یابد.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید