سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

علیرضا خسروی در گفتگو با خبرنگار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دولت و به ویژه وزارت راه و شهرسازی باید در ابتدا چند پارامتر را در نظر بگیرد و  سپس در مورد پرداخت وام 80 میلیون تومانی تصمیم گیری کند

وی در ادامه افزود: یکی از این پارامترها اقساط وام 80 میلیونی است که ماهانه حدود 2 میلیون تومان می شود و پرداخت این اقساط برای بسیاری از مردم دشوار است و اصلا هر کسی نمی تواند این اقساط را پرداخت کند.

وی وام 80 میلیونی مسکن را تورم زا دانست و گفت: در مورد چگونگی پرداخت این وام هنوز برخی از سوالات بی پاسخ مانده و وزارت راه و شهرسازی پاسخ شفافی به این سوالات نداده است

نماینده مردم سمنان و مهدی شهر در مجلس پارامتر دیگر را وجود خانه های خالی دانست و تصریح کرد: در حال حاضر یک میلیون و 600 هزار خانه خالی در کشور وجود دارد که 400 هزار واحد آن در تهران و عمدتا در مرکز تا شمال شهر قرار دارد و اگر این خانه ها را متری 4 میلیون تومان در نظر بگیریم، قیمت این خانه ها بسیار بالا است و با وام 80 میلیون تومانی اصلا امکان خرید این خانه ها وجود ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نبود نظارت بر حوزه مسکن اظهار داشت: پیش از تزریق وام 80 میلیونی باید دولت شناخت دقیقی از وضعیت بازار مسکن پیدا کند، زیرا ممکن است پرداخت این وام شرایط نامناسبی را برای بخش مسکن به وجود بیاورد.

خسروی با بیان اینکه برای مسکن مهر 41 هزار میلیارد تومان پول از طریق بانک ها پرداخت شد، گفت: سود و اقساط وام مسکن مهر را خود مردم به تدریج پرداخت کردند، اما برای وام 80 میلیون تومانی باید حدود 130 هزار میلیارد تومان از طریق بانک ها پرداخت شود که مابه التفاوت سود 14 درصد تا 25 درصد آن بایستی توسط دولت به بانک ها پرداخت شود. خسروی با تاکید بر اینکه باید تعیین تکلیفی در مورد نحوه توزیع وام 80 میلیون تومانی در تهران و مراکز استان ها انجام شود، گفت: وزارت راه و شهرسازی هنوز پاسخ شفافی به چگونگی توزیع این وام نداده است.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید