سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

با مطرح شدن تقاضای مالکان مسکن مهر، احتمال تحویل واحد های مسکن مهر پردیس در صورت تکمیل نبودن خدمات زیر بنایی وجود دارد.

حسن ولی پور مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره آخرین وضعیت واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس اظهار کرد: روند کار با سرعت بیشتری در حال پیگیری است به گونه‌ای که 10 هزار واحد آماده افتتاح داریم.

وی در ادامه درباره کامل نبودن زیرساخت‌ها در واحدهای مسکن مهر گفت: وزارت نیرو برای تکمیل خدمات زیربنایی مشکلات اعتباری دارد و با جلساتی که با این وزارتخانه داشته‌ایم مشکلات را مطرح کرده‌ایم.

ولی پور با اشاره به این‌که تقاضاهای زیادی از سوی مالکین واحدهای مسکن مهر در شهر پردیس برای تحویل واحدهایشان در صورت کامل نبودن خدمات زیربنایی مانند آب و برق وجود دارد، افزود: تقاضاها را به مقامات فوق منعکس کرده‌ایم ولی هنوز تصمیم گیری قطعی در این زمینه گرفته نشده است.

به گزارش ایسنا، ساخت 13 هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس واقع درشمال شرقی تهران از سال 82 آغاز شد و ساخت 80 هزار واحد دیگر در فازهای سه،‌ پنج و هشت این شهر نیز از سال 91 آغاز شد که قرار است همه این واحدها تا پایان سال دیگر تکمیل و تحویل داده شوند.

در حال حاضر 83 هزار واحد مسکن مهر طی هفت پروژه در شهر جدید پردیس در حال ساخت است که به گفته مدیر عامل شرکت عمران این شهر جدید تعدادی از واحدهای مسکن مهر فاز 8 و 11 این شهر در صورت تامین امکانات زیربنایی نظیر آب، فاضلاب، برق و گاز تا پایان امسال قابلیت تحویل به متقاضیان را دارد.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید