سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 

 

 

یک کارشناس بازار مسکن اظهار کرد: برخلاف بسیاری از کشور‌های دنیا، در ایران مسکن یک کالای سرمایه‌ای است و این مساله باعث شده دلالانی که نیاز مصرفی ندارند نیز در این بازار وارد شوند.

محمدعلی پورشیرازی ادامه داد: در شرایطی که قیمت مسکن تعدیل نشده و کسانی که نیاز مصرفی واقعی دارند، توان ورود به بازار را ندارند، افزایش وام تنها فضای فعالیت دلالان را باز می‌کند.

 

 وی با بیان این‌که کاهش هزینه‌ی ساخت مسکن بهترین راهکار برای افزایش قدرت خرید مردم است، عنوان کرد: از سال 1384 که قیمت خانه ناگهان افزایش یافت، بازار وارد رکود شد و پس از آن سیاست‌های مختلف مانند مسکن مهر نتوانست این معضل را حل کند.

 

 این کارشناس بازار مسکن اضافه کرد: اگر دولت سیاست‌های حمایتی خود را به طرف عرضه اختصاص دهد، قیمت تمام شده مسکن کاهش می‌یابد و با بالا‌رفتن تقاضا بازار تحرک پیدا می‌کند.

 

 به گفته‌ پورشیرازی در کنار این معضل، با توجه به سطح درآمد‌های اقشار مختلف جامعه، بازپرداخت اقساط آنها نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برای بسیاری ممکن نیست.

 

 وی به روش تامین مالی منابع مورد نیاز خریداران مسکن در کشور‌های خارجی اشاره کرد و گفت: در کشور‌های توسعه یافته بالغ بر 90 درصد از هزینه‌ی خرید خانه از سوی دولت تامین می‌شود، اما شرایط بازپرداخت اقساط و وام‌ها به گونه‌ای است که برای اقشار مختلف مردم قابل مدیریت است.

 

 این کارشناس بازار مسکن خاطر نشان کرد: وام 80 میلیونی حقی اگر با سود 17 درصد نیز ارائه شود، قابل بازپرداخت نیست و بعید است گره خاصی از کار مسکن باز کند.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید