سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

توقف دو طبقه کردن بزرگراه‌های تهران

           ۱۳۹۳/۰۵/۱۵

 روزهای پایانی فعالیت مدیریت شهری سابق پایتخت بود که زمزمه‌های دوطبقه کردن بزرگراه‌های پایتخت به گوش رسید.در آن زمان  پل طبقاتی صدر به تازگی به بهره‌برداری رسیده بود که گفته شد اتوبان همت و بعثت نیز در لیست دوطبقه‌ها قرار گرفت.

ولی روزگذشته در نخستین جلسه علنی شورای شهر تهران پس از تعطیلات تابستانی، رئیس شورا از توقف این پروژه‌ها در پایتخت خبر داد.  احمد مسجد‌جامعی پس از گزارش کمیسیون عمران از عملکرد یکساله خود گفت: بسیار خوب است که این طرح متوقف شد و ما باید به حمل‌ونقل ریلی بپردازیم. او ادامه داد: کمیسیون عمران و حمل و نقل، کمیسیونی است که کسانی که بیشترین و کمترین تذکر را در یک سال داشته‌اند، در آن فعالیت می‌کنند. وی با بیان اینکه 40 درصد تذکراتی که شهرداری تهران دریافت کرده است، از جانب اعضای کمیسیون عمران بوده است، گفت: کمترین تذکردهنده آقای احمد دنیامالی است که هیچ تذکری نداشته و بیشترین تذکردهنده آقای قناعتی است که 17بار تذکر داده است. مسجدجامعی با بیان اینکه ما در زمینه حمل و نقل ریلی در کشورهای منطقه پیش‌رو هستیم، گفت: برای سال دوم پیشنهاد می‌کنم از آنجا که مناسبات ایران با خارج از کشور گسترش پیدا کرده است به حمل‌ونقل ریلی توجه بیشتری داشته و رویکردی جدیدی نیز در این مورد اتخاذ کنیم. مسجدجامعی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص جلوگیری از وجود ساخت‌وساز در ارتفاعات 1800 متر گفت: شهردار تهران باید گزارشی از ساخت و سازهای بالای 1800 متر ارائه کند زیرا این موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری است. وی همچنین با اشاره به توقف ساخت و ساز در برج دلگشا گفت: این اتفاق در رایزنی با سازمان میراث فرهنگی رخ داد. در ادامه این جلسه احمد دنیامالی اعلام کرد: عموما فکر می‌کنند دامنه شمالی فقط شامل ارتفاعات بالای 1800 متر می‌شود؛ در حالی که 1800 متر فقط در منطقه یک است و در مناطق 2، 3، 5 و 22 ساخت‌و‌ساز در ارتفاعات بالای 1400 متر ممنوع است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید