سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

تشکیل یگان حفاظت از زمین‌های دولتی

          ۱۳۹۳/۰۵/۰۶        

بر اساس طرح اوليه ارائه شده به ستاد كل نيروهاي مسلح، نيروي انتظامي موافقت كرد يگان حفاظت اراضي در سازمان ملي زمين و مسكن به صورت آزمايشي به مدت سه سال ايجاد شود.

شوراي برنامه‌ريزي وزارت راه و شهرسازي كه دیروز با حضور عباس آخوندي و معاونان وي در ستاد وزارتخانه تشكيل شد، به بررسي ماده 233 قانون برنامه پنج ساله پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران (1394ـ1390) مبني بر تشكيل يگان‌هاي حفاظت پرداخت.

در اين نشست نماينده سازمان ملي زمين و مسكن با اشاره به بند هفتم ماده6 اساسنامه سازمان ملي زمين و مسكن مبني بر اعمال تصدي حقوق مالكيت نسبت به اراضي و املاك دولتي در اختيار به نمايندگي از دولت از قبيل شناسايي، حفاظت و نظارت، نقشه‌برداري، تجميع، تفكيك و افراز آنها و طرح تعقيب و دفاع از دعاوي مربوط براساس سياست‌هاي ابلاغي وزارت مسكن و شهرسازي با رعايت قوانين و مقررات مربوط اعلام كرد: در ماه پاياني تابستان يگان حفاظت اراضي در سازمان ملي زمين و مسكن شروع به كار مي‌كند.

در چند سال اخير حفاظت اراضي در سازمان ملي زمين و مسكن از طريق شركت‌هاي بخش خصوصي با هزينه‌اي حدود 15 ميليارد تومان در سال انجام مي‌شده است كه انجام اين امور پرونده‌هاي رفع تصرف اراضي را مي‌تواند كم كند.

بنابر اين بر اساس ماده‌ 13 قانون‌ زمين‌ شهري‌ مصوب‌ 22/6/1366 هرگونه‌ دخل‌ و تصرف‌ و تجاوز به‌ اراضي‌ شهري‌ متعلق‌ يا منتقل‌ شده‌ به‌ دولت‌ و شهرداري‌ها يا احداث‌ هرگونه‌ بنا بدون‌ پروانه‌ مجاز يا هرگونه‌ نقل‌ و انتقال‌ به‌ موجب‌ اسناد عادي‌ يا رسمي‌ و تفكيك‌ و افراز اراضي‌ مزبور يا هرگونه‌ عملي‌ برخلاف‌ اين‌ قانون‌ جرم‌ شناخته‌ مي‌شود و با متجاوزان‌ براساس‌ تبصره‌ 2 ماده‌ 148 اصلاحي‌ قانون‌ (اصلاح‌ و حذف‌ موادي‌ از قانون‌ ثبت‌ اسناد و املاك‌ مصوب‌ 1310 و اصلاحات‌ بعدي‌ آن) مصوب‌ 31/4/65 مجلس‌ شوراي‌ اسلامي‌ رفتار مي‌شود.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید