سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

پنج کمیته چهار جانبه برای حل مشکلات تهران تشکیل شد

          ۱۳۹۳/۰۴/۳۱

استاندار تهران از تشکیل پنج کمیته تخصصی متشکل از استاندار تهران، مدیران شهرداری، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس برای بررسی و حل مشکلات شهر تهران خبر داد.

حسین هاشمی استاندار تهران گفت: در حال حاضر رابطه شهرداری تهران، شورا و استانداری به عنوان مقام عالی دولت در استان تهران بسیار قوی است و مردم امید دارند که با این تعامل مشکلاتشان بیش از گذشته حل شود. او در خصوص آخرین اقدامات استانداری تهران برای ساماندهی حریم پایتخت اظهار کرد: هم اکنون جزئیات طرح ساماندهی حریم پایتخت به شورای عالی شهرسازی ارسال شده است اما در حال حاضر نمی‌توانیم در خصوص جزئیات ساماندهی حریم سخنی بگوییم، زیرا نمی‌خواهیم برای کسی توقعی ایجاد کنیم. هاشمی در خصوص ساخت و سازهای غیرقانونی در تپه‌های عباس‌آباد نیز گفت: در حال حاضر هیچ‌گونه ساخت‌و‌سازی در این منطقه انجام نمی‌شود و ساخت‌و‌ساز ساختمان بانک مرکزی نیز در حال حاضر متوقف است. او با بیان اینکه هیچ‌کدام از برنامه‌ها و طرح‌هایی که برای این منطقه پیش‌بینی شده بود، تاکنون اجرایی نشده، در خصوص ساختمان استانداری در این منطقه گفت: این ساختمان در دولت گذشته ساخته شده و به تازگی استانداری به این ساختمان منتقل شده است و در حال حاضر نمی‌توانم پیشگویی کنم که آیا استانداری از این ساختمان می‌رود یا نمی‌رود. به گفته استاندار تهران، بعید به نظر می‌رسد شورای‌عالی شهرسازی پس از این اجازه هیچ‌گونه ساخت‌و‌سازی را در این منطقه بدهد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید