سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

برآورد بودجه ی 25 میلیارد دلاری راه آهن تا سال 1400عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که بر مبنای برنامه‌ریزی صورت گرفته تا سال 1400 راه ‌آهن به بیش از 25 میلیارد دلار بودجه نیاز دارد، اظهار کرد: این بودجه که سالانه چیزی حدود 3.5 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود به هیچ عنوان غیرقابل دسترسی نیست فقط به این شرط که تمامی امکانات لازم فراهم شده و نگاه یکپارچه در این حوزه به وجود آید.

وی با بیان این‌که برای بهبود شرایط ریلی کشور در سه حوزه اصلی بار، مسافر و قطارهای حومه‌ای نیاز به یک بازسازی ساختاری وجود دارد، گفت: راه‌آهن ایران سالانه 3.5 میلیارد دلار بودجه می‌خواهد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تصریح کرد: در طول دو سال گذشته ما در دولت یازدهم تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا بیشترین امکانات کشور برای بهبود و بهسازی شرایط راه‌آهن فراهم شود. در این عرصه به تمام امکانات دانشگاه، حرفه، سیاست و سرمایه احتیاج داریم.

وی در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل ‌و‌ نقل ریلی اعلام کرد: این سرمایه‌گذاری که شامل تمام بخش‌ها از جمله زیرسازی، روسازی، ناوگان و حوزه‌های خدماتی می‌شود فارغ از صحبت‌هایی است که وزیر صنعت تنها در رابطه با ناوگان مطرح می‌کند در شرایطی که ما برای برطرف کردن مشکلات راه‌آهن نیاز به یک نگاه یکپارچه به منظور برطرف‌کردن انقطاع‌های موجود در حوزه حمل‌ و‌ نقل هستیم.

وی در ادامه افزود: با وجود تمام تلاش‌های صورت گرفته متاسفانه همچنان راه‌آهن ایران از انقطاع ‌های بسیاری رنج می‌برد و طرح اتصال در تا در مسافر و مبدا تا مقصد بار هنوز در بسیاری از محورها قابل اجرا نیست. آخوندی با اشاره به اهمیت توسعه و تکمیل قطارهای حومه‌ای در بهبود شرایط راه‌آهن اظهار کرد: ما تنها در شهر تهران در نقاط حومه‌ای بیش از چهار میلیون ساکن داریم که برای اتصال همه آنها به یک بازسازی و بهسازی همه‌جانبه در ساختار ریلی احتیاج داریم. این‌که شهر تهران با گذشت بیش از 70 سال و رشد قابل توجه جمعیتی و جغرافیایی تنها یک ایستگاه راه‌آهن داشته باشد به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

وی گفت: در کنار حل مشکلات داخلی وزارت راه و شهرسازی برای اتصال ریلی ایران به کشور‌های همسایه نیز برنامه‌های ویژه‌ای دارد که این موضوع نیز می‌تواند در بلند‌مدت نقش کشورمان را در حوزه ریلی منطقه‌ای بهبود بخشد. اتصال ریلی ایران به عراق که در آینده نزدیک بناست از دو نقطه مرزی به وجود آید، از اهمیت بالایی برخوردار بوده و می‌تواند کشور چین را از طریق ایران به عراق متصل کند. همچنین اگر مشکلات امنیتی در کشور سوریه مرتفع شود، می‌توانیم اتصال ریلی ایران به دریای مدیترانه را نیز داشته باشیم که این موضوع در مطرح کردن نام ایران به عنوان چهار‌راه ریلی منطقه بسیار مهم است.

وی با اشاره به این موضوع که به تعداد بسیار بالای پروژه‌های در دست اجرای ریلی کشور اظهار کرد: با توجه به نیازی که داریم قطعا این پروژه‌ها می‌تواند بخش عمده‌ای از ظرفیت موجود در حوزه صنعت ایران را به کار بگیرد. همچنین تصویب بند "و" تبصره بودجه نیز به ما این امکان را داده که از امکانات تسهیلاتی صندوق توسعه ملی برای حمایت از تمام پروژه‌های ریلی و سرمایه‌گذاران این حوزه استفاده کنیم. بخش عمده‌ای از زیرساخت‌های انجام گرفته در طول سال‌های گذشته نیز می‌تواند در قالب این مصوبه جای گیرد و از طریق BLP تامین مالی شود. آخوندی با ابراز خوش‌بینی از آغاز روند تولید ریل در ذوب ‌آهن اصفهان اعلام کرد: نخستین تولیدات این خط جدید که احتمالا از پاییز امسال در اختیار راه ‌آهن قرار می‌گیرد می‌تواند رتبه بسیار خوبی در این زمینه باشد که بخش عمده‌ای از نیاز داخلی کشور در این حوزه را مرتفع کند.

وزیر راه و شهرسازی در خاتمه افزود: سرمایه‌گذاران داخلی باید بدانند که وزارت راه و شهرسازی بین حمایت و رقابت یک تعادل مناسب برقرار کنند و قطعا در شرایطی که امکان رقابت داخلی وجود داشته باشد حمایت‌ها محدود خواهد شد تا امکان افزایش کیفیت کالاها به وجود آید.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top

خدمات درب و پنجره

  1. درخواست نصب
  2. درب و پنجره upvc
  3. تعویض درب و پنحره
برای درخواست نصب درب پنجره فرم زیر را پر کنید
درب و پنجره دو جداره upvc
تعویض درب و پنحره المینیوم به درب و پنجره Upvc با بهترین اجناس و یراق و پشتیابنی تضمینی
next
prev


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید