سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید
  • بازدید: 1221

 

 

 

رییس انجمن انبوه سازان استان اردبیل با انتقاد از مسایل مطرح شده در مورد سودهای کلان انبوه سازان گفت: این گمان که صندوق زمین و ساختمان مانعی بر بورس بازی انبوه سازان است، صحیح نیست زیرا عده بسیار اندکی از انبوه سازان سودهای کلان کسب می کنند.

 

شهاب الدین شهبازی در گفتگو با خبرنگار «صما» در واکنش به این موضوع که صندوق زمین و ساختمان مانع از کسب سودهای آنچنانی توسط انبوه سازان است، اظهار داشت: افرادی که این مسایل را مطرح می کنند، تفکیکی میان انبوه سازان واقعی و غیرواقعی قائل نیستند و هیچ اشرافی بر وضعیت فعلی انبوه سازی ندارند.

 

وی در ادامه افزود: به غیر از چند انبوه ساز در تعدادی از استان ها که احداث ساختمان های خصوصی را در دست دارند، بقیه انبوه سازان مستأصل هستند اما متاسفانه گمان برخی افراد این است که انبوه سازان سودهای کلان و سرشاری را کسب می کنند و همین موضوع موجب شده که تصور کنند با راه اندازی صندوق زمین و ساختمان انبوه سازان به سودهای معقولی دست می یابند.

 

شهبازی با تاکید بر ضرورت تفکیک میان انبوه سازان واقعی و غیرواقعی گفت: باید حساب انبوه سازان واقعی با افرادی که شغل اول خود را رها کرده و به ساخت و ساز رو آورده اند، جدا شود زیرا همین انبوه سازان غیرواقعی به دنبال سودهای کلان و هنگفت هستند.

 

وی با بیان اینکه انبوه سازان واقعی باید در قالب انجمن انبوه سازان شناسایی شوند، تصریح کرد: اگر انبوه سازان اطلاعات کامل و دقیقی از استانداردهای ساخت و ساز داشته باشند و بر عملکرد و کیفیت کارشان نظارت صحیحی انجام شود، با سود معقول و شفاف اقدام به ساختمان سازی می کنند و این تصور که انبوه سازان به درآمد معقول قانع نیستند، از بین می رود.

 

این انبوه ساز با اشاره به اینکه جزئیات صندوق زمین و ساختمان مشخص نیست، گفت: مسئولان باید برای مردم این موضوع را تشریح کنند که قرار است در قالب صندوق زمین و ساختمان چه اقداماتی انجام شود و در این صورت فعالیت این صندوق ها می تواند گام مثبتی در حوزه ساخت و ساز مسکن باشد.

 

رییس انجمن انبوه سازان استان اردبیل با بیان اینکه تعدادی از انبوه سازان از فعالیت کناره گیری کرده اند، گفت: امیدواریم نحوه فعالیت صندوق زمین و ساختمان به گونه ای باشد که ضمن ایجاد سود معقول برای انبوه سازان واقعی و جلوگیری از اجحاف به مردم، زمینه را برای بازگشت این دسته از انبوه سازان به عرصه ساخت و ساز را فراهم کند.

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید