سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

با پنجره های UPVC پول خود را در جیب خود نگه دارید

در نگاه اول به نظر می رسد که صرفه جویی حاصل از پنجره های یو پی وی سی تنها به علت عایق بودن این پنجره ها و صرفه جویی در مصرف انرژی است ، اما مسائل دیگری نیز در مورد این پنجره ها وجود دارد که سبب کاهش بسیار زیادی در هزینه های خانوار می گردد :

ورود رطوبت ، آب ، دود و گرد و غبار و یا حتی حشرات موذی از میان درزهای درب و پنجره ها ، علاوه بر افزایش هزینه های درمانی خانواده هزینه های نظافت و پاکیزگی شامل آب ، برق و مواد شوینده را شامل شده و شستشوی مرتب پرده ها ، فرشها ، مبلها و تعویض لوازم منزل و هزینه و درد سر نقاشی یا کاغذ دیواری و ... را در پی دارد  .

پنجره های یوپی وی سی با جلوگیری از نفوذ هوا (Air Infiltration) و رطوبت و سایر عوامل مزاحم ، کاهش آلودگی محیط زندگی و همچنین با جلوگیری از تابش سرد (Cold Radiation) و تابش گرم ، محیط زندگی شما را بهتر و فضای بیشتری از خانه شما را قابل استفاده می کنند .

یکی از عواملی که موجب سلب آسایش ما در هنگام کار یا استراحت در ساختمانها می گردد ؛ تابش سرد از سطوح ساختمان است .

 پنجره های قدیمی با شیشه یک جداره دمای بیرون را به راحتی به داخل منتقل می کنند .

در صورتی که دمای هوای بیرون 2- درجه باشد دمای سطح شیشه در داخل به حدود صفر می رسد و در این زمان ایستادن در کنار پنجره ها مشابه ایستادن مقابل سطح بزرگی از یخ یا برف در هنگام زمستان می باشد . عکس این مسئله در تابستانهای گرم نیز وجود دارد . گاه دمای سطح شیشه های پنجره مانند دمای رادیاتور های روشن می باشد .گویی در گرمای تابستان رادیاتورهایی به بزرگی سطح پنجره ها روشن کرده ایم . در این حال هرچه وسایل سرمایشی روشن باشند و انرژی مصرف بکنند . خرج خنثی کردن این گرمای منتقل شده از شیشه ها و پنجره ها می شود.

پنجره های یو پی وی سی به جز تغییر در ضریب انتقال حرارت باعث می شوند تا نفوذ هوا به حداقل برسد ؛ پنجره های یو پی وی سی بدلیل درزبندی کامل موجب می شوند تا از ورود نسیم سرد در زمستان و نسیم گرم در تابستان به داخل جلوگیری شود . در نتیجه شرایط آسایش حرارتی با صرف انرژی کمتری قابل حصول است .

ورود نسیم سرد از پنجره های آهنی یا آلومینیومی بدون درزبندی را تقریبا همه در زمستان تجربه نموده اند و گاهی برای مبارزه با آن از نوارهای درزگیر استفاده می شود ، که تا حدودی مشکل را کاهش می دهد ، اما عمر کم و کیفیت پایین درزبندی باعث می شود که مشکل کاملا مرتفع نگردد .

 گاه در زمستان تنها منطقه قابل سکونت در ساختمان مناطق پیرامون بخاری یا دیگر وسایل گرماییست و فضای اتاقهای خواب تا فاصله زیادی از پنجره ها قابل استفاده نیست و  باید تختها را با فاصله از پنجره ها قرار داد . در برخی موارد در زمستانها به دلیل سرمای زیاد بعضی از اتاقها را از استفاده خارج کرده و درب آنها را برای مدتی می بندیم . در تابستانها نیز ممکن است چنین اتفاقی بیفتد و به محض اینکه از وسایل سرمایی فاصله می گیرید نفستان بند می آید و مجبورید که هنگام خواب وسایل سرمایی را به سمت خود تنظیم کنید و صبح که از خواب بیدار می شوید بدنتان درد می کند و سرما خورده اید و مجبورید مرخصی بگیرید . اما هنگام استراحت نیز همان مشکلات را دارید و نمی توانید دمای دلخواه که اولین لازمه استراحت و آسایش است را در خانه خود فراهم نمایید و یا باید به بخاری و یا به کولر بچسید و بقیه خانه و کارهای خود را ول کرده و فقط به گرم و سرد کردن خود و افراد خانواده بپردازید .

اما به شما پیشنهاد می کنیم که کولر یا بخاری را رهاکرده و محاسبه کنید که ارزش هر متر از ساختمان شما چقدر است و آیا ارزش سلامتی و آسایش شما و خانواده تان قابل اندازه گیری است ؟

تخت ها را به پنجره ها بچسبانید و درب اتاقهایی را که بسته اید باز کنید . وسایل گرمایی و سرمایی اضافی را خاموش کرده و یا از خانه خارج کنید و در ازای آنها فقط یک کار انجام دهید .

پنجره های خانه یا محل کار خود را با پنجره های UPVC مناسب عوض کنید .

 

 

 

 

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید