سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

پنجره های UPVC پرمصرف ترین درب و پنجره های ساختمانی و مقایسه آنها با انواع مشابه

انرژی انتقالی توسط پنجره از نوع انتقال هدایتی، تشعشعی و نفوذ هوای خارج است. روش‌های جدید ساخت پنجره این عوامل را تحت کنترل درآورده و درنتیجه از اتلاف انرژی بی‌مورد در ساختمان ها جلوگیری می گردد.

در طول سالیان گذشته، در صنعت ساختمان از در و پنجره‌های ساخته شده با مصالح گوناگونی از قبیل آهن، فولاد، چوب و آلومینیوم استفاده شده است. اما پیشرفت تکنولوژی در سال‌های اخیر سبب شده که در و پنجره‌های ساخته شده با پروفیل یو‌پی‌وی‌سی از پرکاربردترین بازشوهای حال حاضر عرصه ساخت وساز باشد.

تولید جهانی پروفیل یوپی‌وی‌سی در حال حاضر حدود 3 میلیون تن در سال.

به ترتیب  اروپای غربی ، آمریکای شمالی و کشورهای آسیایی به جز خاورمیانه به عنوان سه منطقه اصلی تولید پروفیل یوپی‌وی‌سی جهان شناخته می‌شوند.

با این وجود کاربرد زیاد این محصول مانع از فعالیت پژوهشگران برای یافتن فرمول‌های جدید برای پروفیلها نشده است. ازجمله این محصولات جدید، در و پنجره‌های با پروفیلهای چوب ـ پلیمر است که در بسیاری کشورها استفاده می شود.

در این فناوری پروفیل‌ از مواد پلی‌پروپیلن و خاک اره ساخته می‌شود.

اما استفاده از این پروفیل‌ها هنوز در مرحله ابتدایی قرار دارد.

یکی دیگر از محصولات نوین در صنعت درب و پنجره های ساختمانی، درب و پنجره‌های کامپوزیتی است.

 البته کامپوزیت‌ها اصولا گران قیمت هستند. زیرا نیروی کار متمرکز و فشرده‌ و ماشین‌آلات پیچیده و گرانی برای ساخت آن‌ها مورد نیاز است .

دیگر محصول ارائه شده پروفیلهای (( UPVC -  آلومینیوم )) است که پروفیلهایی هستند که از یک طرف پروفیل از آلومینیوم و از طرف دیگر از یو پی وی سی تشکیل شده اند . مزیت این پروفیلها این است که سطح داخلی یا خارجی پروفیل که از آلومینیوم تشکیل شده است قابلیت رنگ پذیری بیشتری دارد .

با این وجود قیمت گرانتر و محدودیتها و مشکلات ساخت ، استفاده ازاین نوع پروفیل را در میان سازندگان پنجره محدود ساخته است .

پروفیلهای ترکیبی (( UPVC - چوب )) نیز قشر دیگری از مصرف کنندگان را هدف قرار داده است که می خواهند زیبایی و طبیعت چوب را با قیمت ارزانتر UPVC ترکیب کنند .

اما با وجود این تحقیقات و پیشرفتهای جدید ، هنوز رقیب جدی و قدرتمندی برای جایگزینی و رقابت با پنجره های UPVC از سوی محققان و فعالان معرفی نشده است.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید