سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

 معرفی شرکت وینتک (وین تک) wintech

 وینتک (وین تک) از اواخر سال 1980 میلادی فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پروفیل های UPVC مورد نیاز صنعت ساختمان در ابعاد و مقاطع مختلف آغاز نموده و با بیش از سه دهه فعالیت، پروفیل های تولیدی خود را در بازارهای مصرف کشورهای مختلف عرضه می نماید. تهیه مواد اولیه استاندارد و استفاده از بهترین ماشین آلات و بهره وری از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده در مکانیزم تولید و نظارت بر واحد های فروش و ارائه خدمات فنی و پشتیبانی پس از فروش موجب گردیده که پروفیلهای وین تک به عنوان یکی از محصولات شناخته شده در بازارهای جهانی مطرح و همواره رضایت مندی مصرف کنندگان را به همراه داشته باشد. این مجموعه صنعتی جهت سرویس دهی مطلوب به مصرف کنندگان محصولات تولیدی خود، علاوه بر کارخانجات و انبارها و دفاتر فروش خود در کشور ترکیه، در کشورهای آلمان، روسیه، اکراین، هندوستان، آذربایجان و تونس نیز کارخانجات تولید پروفیل های UPVC  را احداث و همچنین در بیش از 54 کشور دفاتر و انبارهای فروش دایر نموده است. با توجه به عرضه محصولات وینتک در ایران طی چندین سال گذشته، مدیران این شرکت با بررسی دقیق علمی و عملی طی مدت حضور و عرضه محصولات خود در کشور ایران و جهت فراهم آوری بهینه نیازهای مشتریان خود و همچنین سرویس دهی بهتر، در ابتدای سال 89 اقدام به برنامه ریزی و تاسیس کارخانه تولیدی این محصولات در کشور ایران نمودند که با سعی و تلاش پرسنل مسئول، فاز یک این کارخانه در ابتدای آبان ماه سال 90 ، در زمینی به وسعت 36000 متر مربع و زیر بنای تولیدی به وسعت 16000 متر مربع در شهر تبریز افتتاح و شروع به فعالیت، تولید و عرضه انواع پروفیلهای UPVC استاندارد مورد نیاز این صنعت نموده است.

استاندارها و گواهینامه ها

 پروفیلهای تولید شده در گروه کارخانجات وینتک باتوجه به رعایت استانداردهای لازم طی فرایند تولید و کنترل کیفی پس از مراحل تولید به کشورهای متعدد صادر و موفق به اخذ استانداردهای مختلف گردیده است که از مهمترین آنها می توان به استاندارد RAL-GZ 716/1 کشور آلمان اشاره نمود. سیستم های درب و پنجره UPVC ساخته شده از پروفیلهای وینتک علاوه برکنترل های کیفی در آزمایشگاهای شرکت، از موسسه تحقیقاتی IFT ROSEINHEIM آلمان نیز گواهینامه کیفیت و تاییدیه فنی دریافت نموده است.

تمامی پروفیل های تولیدی در کارخانه وین تک در ایران مطابق با چک لیست موسسه استاندارد RAL کشور آلمان و به بازارهای مصرف ارائه می گردد،همچنین پروفیل های وینتک از نظر کیفیت موفق به اخذ گواهینامه استاندارد اجباری سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین گواهینامه فنی مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، وزارت راه و شهرسازی نیز گردیده است.

پروفیل وین تک | پروفیل وینتک | پنجره وین تک | پنجره وینتک | Wintech windowsپروفیل وین تک | پروفیل وینتک | پنجره وین تک | پنجره وینتک | Wintech windows

پروفیل وینتک |پنجره وینتک |وین تک

وین تک- سازنده انواع پنجره pvc

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید