سایت مرجع در و پنجره دو جداره ، پنجره یو پی وی سی ، پنجره آلمینیوم ، پروفیل یو پی وی سی، شیشه دو جداره، شیشه سه جداره، درب و پنجره upvc ، نما، ساختمان

سایت مرجع درب و پنجره دوجداره یو پی وی سی، پروفیل پنجره upvc و پنجره آلومینیوم

سایت مرجع پنجره دوجداره upvc، پنجره upvc، پنجره یو پی وی سی، پنجره دو جداره، درب و پنجره دوجداره، درب و پنجره یو پی وی سی، ماهانه بیش از ده هزار بازدید دارد.

درب اتوماتیک

بانک موبایل شرکت های درب و پنجره

بانک ایمیل شرکت های درب و پنجره

اطلاعات نصاب درب و پنجره

تبلیغات در سایت صنف درب و پنجره

آخرین اخبار سایت

عضویت در خبرنامه سایت

با عضویت در خبرنامه وب سایت سه جداره از آخرین اخبار منتشر شده صنف درب و پنجره و ساختمان با خبر شوید

ورق پلی‌کربنات جایگزینی برای شیشه در ساختمان برای موارد خاص

محدودیت‌های خاص شیشه از نظر ایمنی، و قیمت بالای شیشه های نشکن و انعطاف پذیری کم شیشه بدون دیدن حرارت و استفاده از دستگاههای خم ، استفاده گسترده از شیشه در ساختمان‌ها را در برخی از موارد محدود ساخته است.

امروزه استفاده از پلی‌کربنات به عنوان یکی از راه‌حل‌های رفع مشکل ایمنی و پرت انرژی در ساختمان شناخته شده است. صاحبان گلخانه‌ها می‌توانند با استفاده از ورق‌های پلی‌کربنات دوجداره 6 میلی‌متری به جای نایلون، اتلاف گرما را به نصف برسانند. براساس آزمایشات، ورق پلی‌کربنات سه‌ جداره 10 میلی‌متری همانند شیشه دوجداره 22 میلی‌متری از پرت انرژی جلوگیری می‌نماید.

ورق‌های پلی‌کربنات به صورت تخت یا چندجداره در ساختارهای هندسی متنوع تولید می‌شوند. تمامی این ورق‌ها انعطاف‌پذیر، دارای شعاع خمش بالا و شفاف بوده و می‌توانند میزان بالایی از نور را از خود عبور دهند. مقاومت بالا در برابر ضربات از جمله تگرگ و چکش از دیگر ویژگی‌های این ورق‌ها است. آن دسته از ورق‌های پلی‌کربنات که تخت بوده و ضخامت بالایی دارند در برابر ضربه گلوله نیز مقاوم هستند. پلی‌کربنات نسبت به سایر مواد پلاستیکی اشتعال‌پذیری کمتری داشته و مواد مذاب از آن ریزش نمی‌کند و دود حاصله از آن نیز برای سلامت انسان زیان‌آور نیست.

همچنین، به دلیل وجود لایه ضد UV بر روی سطح خارجی، این ورق‌ها در برابر اشعه UV خورشید بسیار مقاوم هستند.

به تازگی نوع جدیدی از ورق‌های پلی‌کربنات با نام RFX ساخته شده است که می‌تواند نور خورشید عبوری از پوشش را به گونه‌ای تنظیم کندکه مشکل خاصیت گلخانه‌ای در تابستان حل شود. در تابستان، زمانی که زاویه تابش نور مستقیم است، ورق RFX نور را منعکس کرده و باعث کاهش حرارت ورودی به گلخانه می‌شود. در زمستان، زمانی که زاویه تابش نور خورشید کم است، ورق RFX با افزایش و تقویت زاویه تابش نور باعث ورود گرمای بیشتری به داخل گلخانه می‌شود.

 این نوع ورق قادر است با توجه به زاویه تابش نور خورشید میزان حرارت عبوری نور خورشید را در تابستان کاهش داده و در زمستان نیز باعث نفوذ حداکثری انرژی و حرارت نور خورشید شود. بدین ترتیب، هزینه‌های سرمایش و گرمایش در فصل‌های مختلف سال به حداقل می‌رسد.

مطالب این صفحه را به اشتراک بگذارید

scroll back to top


تمامی حقوق این وب سایت برای شرکت پارس رایان صنعت محفوظ بوده و استفاده از تمامی مطالب و مقالات آن، تنها با لینک به مطلب و یا لینک به وب سایت سه جداره بلامانع است.

Copyright © 2012. All Rights Reserved.


لطفا مارا در گوگل محبوب کنید